Minőségbiztosítás


Minőségpolitika

Az FMV Szolgáltató Kft. a SELECTRADE Cégcsoport tagja.
A SELECTRADE Cégcsoport (továbbiakban: Selectrade vagy Cégcsoport) fő feladatának tekinti, hogy Ügyfeleinek tevékenységét magas színvonalú ingatlanok bérbeadásával, valamint ezen ingatlanok biztonságos és gazdaságos használatát támogató szakszerű épület-fenntartási és üzemeltetési szolgáltatás teljesítésével segítse.

A Cégcsoport folyamatosan javítja szolgáltatásainak minőségét, és igyekszik azokat a lehető legteljesebb mértékben az Ügyfelei elvárásaihoz igazítani. A Cégcsoport vezetősége az Ügyfelek fokozottabb elégedettségének elnyerése céljából biztosítja a minőségirányítási rendszer működését és a szolgáltatások minőségéért felelősséget vállal.

E célok elérése érdekében az alábbi főbb feladatokat tűzi ki:

  • Belső folyamatok hatékonyságának növelése, melyen keresztül az ügyfél igényekre rövidebb idő alatt pontosabb válaszokat lehet adni,
  • Ügyfélkör bővítése és a tartós Bérlők arányának növelése az alábbiak révén:  

         • ügyfél elégedettség növelése,  
         • ügyfél igények maximális teljesítése,  
         • ügyfél igények felkutatása, proaktív magatartás.

  • Gazdasági mutatók javítása és az ipari parkon belüli ingatlanpiaci részesedés növelése mellett a szolgáltatások minőségének emelése. A fenti célok maradéktalan megvalósulását szolgálják az alábbiak:  
  • Cégcsoport munkatársai megbízható, gyakorlott szakemberek, tudatában vannak a minőségi követelmények fontosságának és a minőségirányítási rendszerben leírtakat napi munkájuk során következetesen alkalmazzák,  minőségirányítási rendszer előírásainak betartását a minőségirányítási vezető és a szakterületi vezetők közvetlenül felügyelik.

A Cégcsoport a minőségcélok kitűzésével elkötelezi magát a folyamatok és a működési hatékonyság, valamint a minőségirányítási rendszer folyamatos tökéletesítése, fejlesztése iránt. 

Kiemelt szempontnak tekinti a szolgáltatásoknál a környezetvédelmet, törekszik a környezetet kímélő eszközök, berendezések és technológiák alkalmazására.
Az alkalmazott minőségirányítási rendszer biztosítja az ISO 9001:2015 szabvány előírásai szerinti működést, amely rendelkezéseinek betartatásáért a Cégcsoport vezetői és munkatársai egyaránt felelősséget vállalnak.
Mind a tulajdonosok, mind a vezetők, mind a munkatársak elkötelezettek az alkalmazható követelmények teljesítése iránt és meggyőződésük, hogy a folyamatosan megfelelő minőségű, Ügyfélközpontú szolgáltatás hosszú távú befektetés, amely a piacon való maradás egyik legfontosabb alapkövetelménye.

Budapest, 2017. február 1.